یکشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۸

دربـاره شركت رايـزن

ما که هستیم؛

مشاوران حرفه ای در زمینه توسعه کسب و کار

 

ماموریت و پیشینه

شرکت رایزن از سال ۱۳۸۷ با ماموریت ارائه خدمات تخصصی مدیریت و توسعه کسب و کار فعالیت خود را به عنوان شرکت مشاور آغاز نموده است. تجربه موسسین شرکت رایزن برگرفته از بیش از دو دهه فعالیت در حوزه‌های مطالعات بازار، طرح بازاریابی، توسعه کسب و کار، مطالعات سرمایه‌گذاری مشترک، منبع‌یابی (Sourcing) و صادرات، و گسترش کسب و کارهای بین المللی بوده است. تخصص ما تعریف دقیق مسئله، گردآوری و ارزیابی داده‌های مرتبط با مسائل محیط تجاری و تحلیل کاربردی و همه‌جانبه آنها است. ما در زمینه تحقیقات بازار و اجرای مطالعات میدانی در تهران و سایر شهرهای ایران از روش¬های کمی و کیفی استفاده نموده و امکانات مورد نیاز جهت اجرای گروه‌های کانونی، سیستم نظرسنجی CATI و مسائل سایر محیط‌های رقابتی B2C و B2Bرا فراهم آورده و برای تحلیل داده‌ها از مدل‌های مرتبط با موضوع استفاده می‌نماییم. این روش ها در محیط ‌های مربوط به مشتریان، کاربردی و عملیاتی است. ماموریت ماموریت ما این است که با بهره‌گيري از توان تحلیل، تجربیات موفق و همچنین دانش روز و مدل‌های کاربردی، نتایجی را ارائه نماییم که با تمرکز بر وجوه رقابتی بازار و اصل پایداری، قابلیت پیاده‌سازی و عملیاتی‌شدن داشته باشند.

تعهدات

ما در شرکت رایزن متعهد هستیم به:

  • موفق ساختن مشتریان
  • پایبندی به اخلاق کسب و کار، درستی و رعایت اعتماد
  • پویایی و به‌روز بودن

 

عضویت در مجامع تخصصی

شرکت رایزن از سال ۱۳۹۱ عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران می باشد که بزرگترین تشکل مشاوران مدیریت در ایران است. در میان تشکل ¬های بین المللی، رایزن از سال ۱۳۹۴ عضو اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان است. این عضویت نتیجه ¬ی همکاری با چندین کسب و کار و شرکت آلمانی است.

خدمات رايزن در حوزه صنعت خودرو:

با تقاضای سالیانه ی بیش از ۱٫۵ میلیون وسیله ی نقلیه، ایران بزرگترین بازار خودرو در خاورمیانه و آفریقای شمالی به حساب می آید. با توجه به رشد این صنعت در دهه های گذشته، ایران یکی از بازار های نوظهور در صنعت خودروسازی جهانی شده است. شرکت رایزن پروژه های بسیاری را برای خودروسازان بین المللی و داخلی ایران به انجام رسانیده است.

بیش از دو دهه تجربه در صنعت خودروسازی ایران و شناخت عمیق از ساختار بازار و مشتریان باعث می‌ گردد تا خدمات متنوعی را در این عرصه برای تمامی حلقه‌ های زنجیره تأمین خودرو از منبع یابی قطعات و مجموعه‌ ها تا خدمات پس از فروش در بازار خودروهای سواری و تجاری ارائه نمائیم.
این خدمات شامل موضوعات ذیل می‌ گردد:
• مطالعه بازار، تحلیل تقاضا و بخش بندی بازار خودروهای سواری
• مطالعه بازار، تحلیل تقاضا و بخش بندی بازار خودروهای تجاری، خصوصا کامیونت، کامیون و تراکتور
• مطالعات بازار در زمینه قطعات یدکی و اجزا و روانکارها
• کلینیک های تحقیقاتی استاتیک و داینامیک بزای انواع وسایل نقلیه: سواری، SUV، Pick up، کامیونت و کامیون
• کلینیک مفهومی و گروه های کانونی
• تدوین طرح تجاری و مطالعه بازار برای خودروهای CBU
• طرح کسب و کار برای کارخانجات خودرو سازی و توسعه محصولات جدید
• مذاکرات تجاری و مستندسازی برای دریافت نمایندگی توزیع و فروش
• استراتژی بازار/محصول
• هوش اقتصادی (Market intelligence)
• اندازه گیری شاخص رضایت مشتری
• مطالعات امکانسنجی سرمایه گذاری
• کمپین رونمایی(launch campaign)
جهت كسب اطلاعات بيشتر و آشنايي با ساير خدمات به سايت : http://www.risengroup.net مراجعه فرماييد.